YouTube Shorts İstifadəçilər üçün Gündəlik Vaxt Məhdudiyyəti Tətbiq Edir: Sonsuz Baxışlara Son

24.10.2025 14:10 11 baxış sayı 3 dəq. oxuma
YouTube Shorts İstifadəçilər üçün Gündəlik Vaxt Məhdudiyyəti Tətbiq Edir: Sonsuz Baxışlara Son

YouTube, özünün qısa video formatı olan Shorts üçün istifadəçilərin platformada keçirdikləri vaxta nəzarət etməyə imkan verən yeni bir xüsusiyyəti istifadəyə verib. Artıq mobil istifadəçilər Shorts-a baxış üçün gündəlik vaxt limiti təyin edə bilərlər. Bu funksiya istifadəçilərin videolarda sonsuz olaraq hərəkət etməsinin qarşısını almağa kömək edir, bununla da onlara vaxtlarını daha şüurlu şəkildə idarə etməyə imkan yaradır. Bu yenilik YouTube-un rəqəmsal rifahı dəstəkləmək istiqamətində atdığı mühüm bir addımdır.


Bu cür ekran vaxtı məhdudiyyəti variantları artıq Instagram və TikTok kimi digər böyük platformalarda da mövcuddur. Təyin edilmiş vaxt limiti sona çatdıqda, istifadəçilər Shorts formatının həmin gün üçün dayandırılması barədə xəbərdarlıq alırlar. Lakin, sistemin qeyri-məcburi xarakter daşıyan hissəsi budur ki, istifadəçilər bu xəbərdarlığı söndürmək imkanına malikdirlər. Beləliklə, müəyyən edilmiş limitin tətbiq edilib-edilməməsi tamamilə istifadəçinin şəxsi qərarından asılıdır. İstifadəçilər Shorts üçün konkret vaxt məhdudiyyətlərini öz YouTube hesablarının parametrlərindən rahatlıqla tənzimləyə bilərlər.


Yeni funksiya tədricən tətbiq olunmağa başladığı üçün, bütün istifadəçilərə çatması bir qədər zaman tələb edə bilər. YouTube platforması bununla yanaşı, bu xüsusiyyətin ilin sonuna qədər valideyn nəzarəti sisteminə də əlavə ediləcəyini bəyan edib. Uşaqlar üçün hazırlanmış bu versiyada vaxt limitinə dair bildirişləri söndürmək mümkün olmayacaq. Bu isə o deməkdir ki, uşaq hesablarında tətbiq olunan məhdudiyyətlər məcburi şəkildə qüvvədə qalacaq.


Mütəxəssislər əvvəllər qısa formalı video formatlarının sürətli axını səbəbindən istifadəçilərin ekran qarşısında keçirdiyi vaxtın artdığını qeyd etmişdilər. YouTube tərəfindən tətbiq edilən bu yeni gündəlik vaxt limiti istifadəçilərə özlərinin müəyyən etdiyi məhdudiyyətlərlə bu vərdişi idarə etməyə şərait yaradır. Platforma bu addımı ataraq istifadəçilərin rəqəmsal rifahını dəstəkləmək və qısa məzmundan həddən artıq istifadənin qarşısını almaq üçün ciddi addım atır.


G
E-ticarət redaktoru

Elektron ticarət və rəqəmsal marketinq mövzularında ixtisaslaşmışam. 5 ildir ki, onlayn biznes trendlərini izləyir və bu barədə yazıram.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: