🎉 Son Yeniliklər: Yeni dizaynımızı istifadəyə verdik.

Axtar

Məşhur kanallar

Bugun.az
Bugun.az
9 abunə
Son Xeberler
Son Xeberler
9 abunə
Anar Türkeş
Anar Türkeş
6 abunə
Texnologiya xəbərləri
Texnologiya xəbərləri
5 abunə

Ferrari Mühərriki ilə İşləyən Motosiklet Yaranıb

12.08.2025 14:03 1 baxış sayı 3 dəq. oxuma
Ferrari Mühərriki ilə İşləyən Motosiklet Yaranıb

Dünyaca məşhur xüsusi motosiklet dizayneri Maxwell Hazan bir illik əzəmətli layihəsinin bəhrəsi olan HF355-i təqdim etdi. Ferrari F355-dən götürülmüş 3.5 litrlik V8 mühərriki ilə fərqlənən HF355, həm performans, həm də dizayn baxımından bənzərsiz bir maşındır.


400 at gücünə malik bu xüsusi motosiklet, güc-çəki nisbəti ilə yarış motosikletlərini belə geridə qoyur. 1994-1999-cu illər arasında istehsal olunan əfsanəvi, təbii sorğu mühərriki əsas götürülüb. Mühərrik altı pilləli mexaniki ötürücü ilə birləşdirilib.


107 kiloqram ağırlığında olan mühərrik, motosikletin quru çəkisinin təxminən yarısını təşkil edir. HF355-in ümumi quru çəkisi 250 kq, tam çəkisi isə 267 kq-dır. Bu çəkilərə baxmayaraq, HF355-in performansı yüksək səviyyəli supersport modelləri ilə müqayisədə əla göstəricilər nümayiş etdirir. Məsələn, BMW S1000 RR-in güc-çəki nisbəti 0.46 at gücü/kq-dır, HF355-in isə 0.67 at gücü/kq.


Motosikletin bütün komponentləri Hazan tərəfindən sıfırdan dizayn edilib. Standart şassi əvəzinə, bütün quruluş birbaşa mühərrik və ötürücü ətrafında qurulub. Korpus panelləri karbon lifdən, səsboğucu isə tamamilə əl işi ilə hazırlanıb. Süspansiyon sistemləri də xüsusi olaraq hazırlanıb. Ön hissədəki akril şüşə və aerodinamik üzgəclər, həm funksional, həm də dizayn baxımından yarış motosikletinin xarakterini gücləndirir. Mühərrikin soyudulması üçün xüsusi radiator sistemi və dörd kompüterlə idarə olunan elektrikli fan istifadə olunur.


Yağ çəninin mühərrikin üstündə yerləşdirilməsi ilə quru quyruqlu yağlama sistemi yer qənaət edir və istismarı asanlaşdırır. HF355-in gövdə uzunluğu macəra motosikletlərinə bənzəsə də, 1600 mm-lik qısa baza sayəsində idman motosikleti profili qorunub saxlanılıb. Ergonomika baxımından oturacaq hündürlüyü, sükan məsafəsi və ayaq dayaqlarının yerləri rahatlıq və idarəetməni optimallaşdırmaq üçün dəfələrlə yenidən nəzərdən keçirilib.


Bütün bu mühəndislik və dizayn səylərinin nəticəsi olan HF355 kütləvi istehsala nəzərdə tutulmayıb. Yalnız bir motosiklet istehsal olunub və son texniki xüsusiyyətləri və performans göstəriciləri hələ açıqlanmayıb.


Paylaş: