Cluely şirkətinin rəhbəri Roy Li TechCrunch Disrupt 2025-də: Mübahisəli Marketinqlə Süni İntellekt Səs-Küyünü Necə Aşmalı?

23.10.2025 15:10 13 baxış sayı 3 dəq. oxuma TechCrunch
Cluely şirkətinin rəhbəri Roy Li TechCrunch Disrupt 2025-də: Mübahisəli Marketinqlə Süni İntellekt Səs-Küyünü Necə Aşmalı?

Cluely şirkətinin həmtəsisçisi və baş icraçı direktoru Roy Li, oktyabrın 27-29-da San-Fransiskoda, Moscone West mərkəzində baş tutacaq TechCrunch Disrupt 2025 tədbirinin əsas səhnəsində çıxış edəcək. Li, süni intellekt (Sİ) sahəsindəki çoxsaylı başlanğıcların yaratdığı səs-küyün fonunda, "qəzəb doğuran marketinq" (rage-baiting) strategiyası ilə necə fərqlənməyin yollarını göstərəcək. Li mübahisəli mövzular yaratmaqdan çəkinmir və bu cəsarətli yanaşmasını, rəqabətli istehlakçı texnologiyaları bazarında diqqəti cəlb etmək üçün bir böyümə strategiyasına çevirib. Onun çıxışı ən çox danışılan Sİ startaplarından birini necə qurduğunu və mübahisəli mövzuların biznesə necə fayda verdiyini əhatə edəcək.


Cluely, real vaxt rejimində məlumatlar təqdim edən və danışıqları axtarışa yararlı hesabatlara çevirən bir Sİ görüş köməkçisidir. Bəs bazarda oxşar məhsul təklif edən yüzlərlə şirkət olduğu halda, Cluely-ni bu qədər maraqlı edən nədir? Li-ni digərlərindən ayıran əsas xüsusiyyət, diqqəti cəlb etmək qabiliyyətidir. Startapların görünürlük uğrunda mübarizə apardığı bir dövrdə, Li sosial mediada məqsədli şəkildə qəzəb doğuran məzmun hazırlamağı öz iş modelinə çevirib. Onun şöhrəti Kolumbiya Universitetinin tələbəsi olarkən, qurduğu Sİ köməkçisindən istifadə edərək Böyük Texnologiya müsahibələrində "fırıldaqçılıq" etməsi və bu prosesi sənədləşdirməsi ilə başlamışdı. Li universiteti tərk etdikdən sonra Cluely-ni "hər şeydə fırıldaqçılıq edən startap" şüarı ilə təqdim etdi. Bu, kütləni qıcıqlandırmaq və yüksək səviyyədə reaksiya qazanmaq üçün nəzərdə tutulmuş bir taktika idi.


Li-nin marketinq səylərinə baxmayaraq, Cluely mütəmadi olaraq sosial medianın və press-relizlərin gurultusunu aşaraq, ölçüsündən on dəfə böyük olan şirkətlərin belə ödəyə bilmədikləri bir görünürlük qazanır. Li inanır ki, əksər şirkətlər çox ehtiyatlı davranır və istehlakçı bazarında qalib gəlmək üçün lazım olan əsas şey diqqətdir. Cluely bu ilin əvvəlində Andreessen Horowitz (a16z) şirkətindən $15 milyon dəyərində A seriyası yatırım alıb. Şirkət bu vəsaiti diqqətçəkən təqdimat videoları, onlarla məzmun yaradıcısı stajoru və San-Fransiskoda böyük bir ofis üçün xərcləyib. Roy Li Sİ sahəsindəki sürətli inkişafın mərkəzində dayanan qurucudur və o, bu vəziyyətdən öz xeyrinə böyük ustalıqla istifadə edir. TechCrunch Disrupt 2025-də o, viral olmağın marketinq strategiyası kimi necə işlədiyini, Sİ köpüyünə dair düşüncələrini və sosial media şöhrətinin üzərində davamlı bir iş qurduğunu bölüşəcək.


T
Əmək bazarı analitiki

Əmək bazarı, məşğulluq və əmək haqları mövzularında ixtisaslaşmışam. Əhalinin rifahı ilə bağlı məsələlər vacibdir.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: