Təhsil Naziri Yusuf Tekin: "İmam Hatip" Məktəbləri Türkiyənin Qlobal Təhsil Markasına Çevrilməlidir

24.10.2025 13:26 9 baxış sayı 5 dəq. oxuma Haberler
Təhsil Naziri Yusuf Tekin: "İmam Hatip" Məktəbləri Türkiyənin Qlobal Təhsil Markasına Çevrilməlidir

Türkiyənin Milli Təhsil Naziri Yusuf Tekin, "Dil və Ədəbiyyat Dərnəyi"nin təşkil etdiyi "Mədəniyyət Oxunuşları" proqramında çıxış edərək, İmam Hatip məktəblərinin təhsil modelinin dünya miqyasında tanınan bir brendə çevrilməsinin vacibliyini dilə gətirib. Nazir vurğulayıb ki, İmam Hatip məktəbləri modeli həqiqətən də dünyada bir marka halına gəlməli olan bir tətbiqdir. O əlavə edib: "Bizə düşən vəzifə isə bu brendi, bu bayrağı bir az da irəliyə daşıyacaq cəhdi göstərməkdir." Bu proqram İstanbul Valiliyi, İstanbul İl Milli Təhsil İdarəsi, Türkiyə Dil və Ədəbiyyat Dərnəyi və Fatih Bələdiyyəsinin əməkdaşlığı ilə "Mən Oxuyuram, İstanbul Oxuyur" şüarı altında keçirilib. 2025-2026-cı tədris dövrünün açılış mərasimi Fatih Sultan Mehmet Mədəniyyət Mərkəzində çoxsaylı qonaqların iştirakı ilə baş tutub. Nazir Tekin, proqramdan əvvəl Fatih Sultan Mehmet Beynəlxalq Anadolu İmam Hatip Liseyinə dünyanın müxtəlif ölkələrindən gələn tələbələrin stendlərinə baş çəkib, onlarla söhbət edərək xatirə şəkli çəkdirib. Proqramda həmçinin İstanbul Valisi Davut Gül, İl Təhsil İdarəsinin rəisi Murat Mücahit Yentür və Fatih Bələdiyyə Başqanı Mehmet Ergün Turan da iştirak ediblər.


Nazir Tekin, İmam Hatip məktəbləri ilə bağlı beynəlxalq səviyyədə mövcud olan anlaşılmazlıqlara toxunub. O qeyd edib ki, bəzi Balkan ölkələri bu təhsil ocaqlarını kilsə və ya din xadimləri yetişdirən məktəblər kimi qəbul edirlər. Buna görə də, həmin ölkələrlə aparılan danışıqlarda bərabərlik (denklik) məsələləri yaranır. Lakin Nazir, İmam Hatip məktəblərinin əsas xüsusiyyətinin həm ictimai (pozitiv) elmlərin, həm də İslami elmlərin eyni anda tədris edilməsi olduğunu bildirib. O, İslam dünyasında da bir çoxlarının bu cür ikili təhsil modelinin Türkiyə tərəfindən yaradıldığına təəccübləndiyini söyləyib. Tekin bu modeli "Türkiyə Cümhuriyyəti dövlətinin istehsal etdiyi bir marka" adlandırıb və onun mütləq beynəlxalq səviyyəyə çıxarılmasının zəruri olduğunu vurğulayıb. Nazir, dünyanın fərqli yerlərindən gələn gəncləri və onların coşğusunu gördükdən sonra bu məqsədin reallığa çevriləcəyinə bir daha əmin olduğunu ifadə edib.


Yusuf Tekin Türkiyə təhsilinin son illərdəki əhəmiyyətli irəliləyişlərini də diqqətə çatdırıb. O qeyd edib ki, ölkə Prezident Rəcəb Tayyib Ərdoğanın sayəsində, sinif başına düşən şagird sayı, müəllim başına düşən şagird sayı və təhsil texnologiyalarının tətbiqi baxımından dünya ortalamalarının üzərinə çıxıb. Akademik nailiyyətlərə gəlincə, Nazir beynəlxalq PISA və TIMSS imtahanlarının nəticələrini göstərib. O bildirib ki, 2024-cü ilin dekabrında açıqlanan son TIMSS imtahanlarında Türkiyə, dördüncü və səkkizinci siniflər üzrə həm riyaziyyatda, həm də təbiət elmlərində Avropanın ən yaxşı ölkəsi olub. Hər iki sinif səviyyəsi və hər iki fənn üzrə Türkiyə İƏİT (OECD) ölkələri arasında ilk beşlikdə yer alır. Bu nəticələr ölkənin təhsil sisteminin keyfiyyətinin sübutudur.


Nəhayət, Nazir Tekin "Türkiyə Yüzilliyi Maarif Modeli" çərçivəsində tətbiq edilən yeni oxu-yazma bacarıqları proqramından danışıb. Beynəlxalq hesabatlar və cəmiyyətdən gələn rəylər əsasında, hazırda doqquz fərqli oxu-yazma bacarığı müəyyən edilib. Bunlara məlumat, rəqəmsal, maliyyə, vizual, vətəndaşlıq, mədəniyyət, verilənlər (data), davamlılıq və incəsənət sahəsində oxu-yazma bacarıqları daxildir. Bu gün açılışı edilən "Mədəniyyət Oxunuşları" layihəsi məhz bu yeni modelin tamamlayıcı hissəsidir. Layihə xüsusilə Türk dilinin düzgün istifadə edilməsinə, mədəniyyət və incəsənət sahələrindəki savadlılığın inkişafına mühüm töhfə verməklə, "Türkiyə Yüzilliyi Maarif Modeli" ilə qurulmağa çalışılan prosesin vacib elementidir.


C
Rəqəmsal təhsil müxbiri

Rəqəmsal təhsil və onlayn öyrənmə platformaları haqqında yazıram. Pandemiyadan sonra bu sahə daha da inkişaf edib.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: