
OrdanBurdan
0 abunə
Sosial media alqoritma problemi
29.09.2024 07:01
263 baxış sayı
1 dəq. oxuma
YouTube və Facebook kimi platformalar alqoritmləri ilə yaradıcıları aşağı keyfiyyətli məzmun yaratmağa məcbur edir.
İzləyici qazanmaq, daha çox baxış toplamaq və reklamdan pul qazanmaq üçün yaradıcılar məcbur olur ki, clickbait istifadə etsinlər, videoları lazımsız uzatsınlar və diqqət cəlb etmək üçün sürətli, göz oxşayan montajlar etsinlər.
Məsələn, 1 dəqiqəyə izah oluna bilən bir mövzu 10 dəqiqəyə uzadılır, çünki uzun videolar daha çox gəlir gətirir. Həddən artıq sürətli kadr dəyişiklikləri və lazımsız montajlar diqqət çəkmək üçün edilir, amma bir çox halda iyrənc görünür. Hər saniyə kadr dəyişmək lap ağ olub.
Məncə məzmunun məqsədi sistemlə oynamaq deyil, keyfiyyət olmalıdır - Vikipediya kimi, yəni əsas dəyər verilməli olan uzunluq yox, məzmundur.
T
Baş texnologiya şərhçisi
Texnologiya jurnalistikası ilə məşğulam. Əvvəllər İT şirkətində işləyirdim, amma yazmaq daha çox xoşuma gəldi. İndi hər iki dünyamı birləşdirə bilirəm...
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər

Facebook, Instagram və WhatsApp niyə işləmir?
Bugun.az
928
04/10 20:49

Federal Hakim Qərarı: Meta Sosial Media Bazarında...
Texnologiya xəbərləri
28
18/11 18:30

Dying Light 2-nin 1.19.2 Yenilənməsi
Texnologiya xəbərləri
228
17/11 13:03

ABŞ-da 18 Yaş Altı Sosial Media Qadağası Gündəmdə
Texnologiya xəbərləri
96
27/05 08:03

"Telegram"da nasazlıq yarandı
Bugun.az
55
20/10 21:22

Danimarkada 15 yaşdan kiçik uşaqların sosial media...
Azəri Xəbər
51
10/11 12:15



