Ötən il 147 ümumi təhsil müəssisəsi rasionallaşdırılıb

20.11.2025 19:25 7 baxış sayı 3 dəq. oxuma Trend
Ötən il 147 ümumi təhsil müəssisəsi rasionallaşdırılıb

Elm və təhsil naziri Emin Əmrullayev 2024-2025-ci tədris ili ilə bağlı əhəmiyyətli məlumatları ictimaiyyətlə bölüşdü. Nazir İTV-nin "Diqqət mərkəzində" verilişində çıxışı zamanı 147 ümumi təhsil müəssisəsinin rasionallaşdırıldığını bildirdi. Bu rasionallaşdırma prosesi ölkənin təhsil şəbəkəsinin yenidən təşkili məqsədi daşıyır. Bu cür addımlar respublikada fəaliyyət göstərən məktəblərin sayına və şagird sıxlığına baxıldıqda xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Hazırda Azərbaycanda 4036 ümumi təhsil müəssisəsi fəaliyyət göstərir.


Nazir Əmrullayev rasionallaşdırma qərarının icrası haqqında da məlumat verdi. Rasionallaşdırılan məktəblərdə təhsil alan şagirdlər və həmin müəssisələrdə çalışan əməkdaşlar digər məktəblərə köçürüldülər. Nazir qeyd etdi ki, bütün bu proses planlı şəkildə və nizama uyğun icra olunub. Belə inzibati tədbirlər adətən şagird sayının çox az olduğu və ya infrastrukturun səmərəli işləmədiyi ərazilərdə tətbiq edilir. Məqsəd təhsilə ayrılan resursları daha ağıllı şəkildə yönləndirməkdir.


Rasionallaşdırma tədbirlərinin zəruriliyi ölkə üzrə məktəblərdəki şagird sayı göstəriciləri ilə əlaqəlidir. Azərbaycandakı məktəblərin böyük bir hissəsində şagird sayı 1000 nəfərdən azdır. Ölkə miqyasında şagird sayı həddən artıq az olan məktəblərin vəziyyəti narahatlıq doğurur. Məsələn, 10 şagirddən az tələbəsi olan 94 məktəb var. Şagird sayı 20-dən az olan məktəblərin sayı 247-yə yüksəlir. 30 şagirddən az tələbəsi olan ümumi təhsil müəssisələrinin sayı isə 401-ə çatmışdır. Bu statistika xırda məktəblərin sayının artdığını göstərir.


Nazirin təqdim etdiyi məlumatlar az şagird sayının geniş yayılmış bir problem olduğunu göstərir. Ümumilikdə 100 şagirddən az olan məktəblərin sayı artıq 1241-dir. Əlavə olaraq, 200-dən az şagirdi olan məktəblərin sayı 2175-ə çatır. Ən böyük qrup isə 500-dən az şagirdi olan məktəblərdir; bu say 3147-dir. Bu rasionallaşdırma tədbirləri, ölkədəki təhsil müəssisələrinin strukturunu və idarəetməsini yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan genişmiqyaslı işin bir hissəsidir.


C
Rəqəmsal təhsil müxbiri

Rəqəmsal təhsil və onlayn öyrənmə platformaları haqqında yazıram. Pandemiyadan sonra bu sahə daha da inkişaf edib.

Bütün məqalələrə baxın
Paylaş: