
İqrar Nəzərov: STEAM təhsili şagirdlərə yalnız nəzəriyyə deyil, həm də həyat təcrübəsi yaradır
STEAM təhsili şagirdlərə sadəcə nəzəriyyə öyrətmir, həm də onlara mühüm həyat təcrübəsi verir. Bu mülahizəni "STEAM Azərbaycan" layihəsinin rəhbəri İqrar Nəzərov səsləndirib. O, sözlərini Bakı Ekspo Mərkəzində keçirilən Beynəlxalq STEAM Azərbaycan Festivalının (SAF 2025) açılış mərasimində deyib. Festival Elm və Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə təşkil edilib.
Nəzərovun sözlərinə görə, bu tədbir hər il minlərlə gənci ruhlandırır. Festivalın əsas məqsədi regionda ən təsirli innovasiyalar layihəsini yaratmaqdır. Təşkilatçılar tədbirin beynəlxalq miqyasını qeyd edirlər, çünki festivalda 22 fərqli ölkənin nümayəndələri təmsil olunur. Bu cür geniş iştirak tədbirin regional əhəmiyyətini artırır. Qeyd edək ki, ümumilikdə, son beş il ərzində 25 mindən çox şəxs bu festivallarda qeydiyyatdan keçib. Bu, layihəyə olan marağın nə qədər yüksək olduğunu göstərir.
Festival ölkənin texnologiya və rəqəmsal sahədəki bacarıqlarının inkişafını sürətləndirmək baxımından vacibdir. Nəzərov bu tədbirin həmçinin beynəlxalq əməkdaşlıq üçün geniş və effektiv bir platforma funksiyasını yerinə yetirdiyini bildirib. Beynəlxalq səviyyədə təcrübə mübadiləsi aparılması gənclərin biliklərini artırır. STEAM yanaşması təhsil sisteminin gələcəyi üçün yeni texnoloji həllərlə tanışlığa şərait yaradır və onların real həyat problemlərini həll etmə qabiliyyətlərini gücləndirir.
Rəqəmsal təhsil və onlayn öyrənmə platformaları haqqında yazıram. Pandemiyadan sonra bu sahə daha da inkişaf edib.
Bütün məqalələrə baxınEtiketlər
Oxşar xəbərlər
“STEAM Azərbaycan” 300 mindən çox şagird, 400-dən...
Azəri Xəbər

GeForce Now Abunəçiləri Üçün Əla Xəbər: Həftənin O...
Texnologiya xəbərləri

Xbox və Steam İnteqrasiyası: Yeni Dövrün Oyun Kons...
Texnologiya xəbərləri

GeForce Now-da Bu Həftənin Oyunları Açılanıb!
Texnologiya xəbərləri

Oyunçular üçün xoş xəbər: GeForce Now-a yeni oyunl...
Texnologiya xəbərləri

God of War Ragnarok Steam Deck-də necə işləyir?
Texnologiya xəbərləri



